Pidät huolen OptiWatti-asiakkaiden tyytyväisyydestä ja asioiden sujumisesta.

Hae meille nyt!

Lähetä hakemus
hr@optiwatti.fi

Liitä hakemukseen CV:si tai LinkedIn-profiilisi ja kerro palkkatoiveesi. Merkitse viestin aiheeksi Asiakastukihenkilö. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti.
OptiWatti on kodin ja kiinteistöjen älykkääseen energianhallintaan ja -optimointiin erikoistunut palvelu. OptiWatti Oy on perustettu vuonna 2013, ja tällä hetkellä yrityksessä työskentelee 24 henkilöä. Yhtiö kasvaa voimakkaasti, minkä vuoksi tiimiin haetaan uusia osaajia. Yhtiön pääomistajia ovat toimiva johto, Taaleri Kiertotalous Ky sekä Butterfly Ventures Oy. Vuonna 2016 voitimme kasvuyrityskilpailu Kasvu Openin Startup-sarjan.

Yhtiön asiakaskunta koostuu kuluttajista sekä suurien kiinteistöjen omistajista. Asiakkailleen OptiWatti tarjoaa jopa 40 % säästöä lämmityskustannuksissa, parempaa asumismukavuutta sekä helpompaa kiinteistönhallintaa.

Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja ilmastonmuutosta vastaan taisteleminen. Näitä arvoja toteutamme helppokäyttöisellä ja älykkäällä tekniikalla.

Haluamme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, joten haemme tiimimme vahvistukseksi vakituista työntekijää asiakastukeemme.

Tehtävänäsi on tukea asiakkaitamme OptiWatin käytössä:

- Opastat ja neuvot asiakkaita OptiWatin tehokkaaseen käyttöön.
- Järjestät asiakkaille käyttö- ja lisäkoulutusta.
- Valvot asiakkaiden järjestelmien toimivuutta ja tarvittaessa autat heitä.
- Kirjaat ja raportoit asiakkaiden tukipyynnöt.
- Opastat asiakasta joko etänä hallintajärjestelmien avulla tai asiakkaan luona tilanteen niin vaatiessa.
- Raportoit tukipyyntöjen perusteella löytyneet kehityskohteet tuotekehitykselle sekä seuraat kehitysprojektien edistymistä.
- Tuet asennuskumppaneita järjestelmän asennuksessa.
- Asennat tuotepäivitykset sekä lisäoptiot asiakkaan järjestelmään.
- Järjestät ja raportoit huoltotarpeet.

Tarjoamme sinulle vaihtelevaa työnkuvaa rennossa tiimissä, jossa arvostetaan oma-aloitteellisuutta, ja jossa pidetään kunnia-asiana asiakkaan ongelman ripeää, asiantuntevaa ja ystävällistä ratkaisemista.

Edellytämme teknistä koulutusta sekä kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelemisestä. Sähkö- tai automaatioalan koulutus katsotaan eduksi.

Vaadittava kielitaito: suomi. Englannin ja ruotsin kielitaidot katsotaan eduksi.

Työskentelet Oulussa tai Espoossa. Tehtävä on vakituinen ja työ alkaa sopimuksen mukaan.